Vanlige spørsmål / FAQ

GENERELT

Er Expressgym alltid bemannet?

Expressgym har egne betjente åpningstider hvor resepsjonen er åpen. På denne måten reduserer vi personalutgifter og kan dermed ha mer fokus på utstyr og fasiliteter. Det er imidlertid ofte ansatte tilstede i form av instruktører og personlige trenere, men disse vil ikke kunne ta i mot henvendelser vedrørende medlemskap e.l. Du finner informasjon om betjente åpningstider under det enkelte senter.

Kan andre låne min inngangsbrikke?

Nei. Ditt medlemskap og inngangsbrikke er personlig. Det er ikke tillatt og slippe inn andre eller låne bort inngangsbrikken når man selv ikke bruker den. Dette gjelder også innad i familie. Har du en venn som gjerne vil prøve oss, tilbyr vi Drop-in i betjente åpningstider.

Kan jeg prøve Expressgym én gang?

Ja, vi tilbyr Drop-in til kr. 100,-. Tegner du medlemskap innen 30 dager trekker vi denne fra ved innmelding.

Kan jeg trene på begge Expressgym sentrene?

Ja, du kan trene både i Råde og Sellebakk uten ekstra kostnad. Ta kontakt med resepsjonen så sørger vi for å registrere din inngangsbrikke begge steder.

end faq

MEDLEMSKAP

Hvordan avslutter jeg medlemskapet mitt?

Du har to muligheter hvis du ønsker å avslutte medlemskapet ditt. Du kan sende oppsigelsen til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. . Det er viktig at du legger til navn og fødselsnummer samt medlemsnummer hvis du har dette tilgjengelig? Eller du kan fylle ut et utmeldingsskjema i resepsjonen når senteret er betjent. Du vil få tilsendt bekreftelse pr. epost/post når oppsigelsen er ferdigbehandlet. Behandlingstiden er normalt innen 7 dager. Merk: du er selv pliktig til å kontakte Expressgym dersom bekreftelsen uteblir.

Jeg tegnet medlemskap med Avtalegiro ved innmelding. Hvorfor mottar jeg da papirfaktura?

Det tar normalt 7-60 dager å opprette Avtalegiro. Du vil derfor motta faktura fra oss inntil denne er godkjent hos Nets og banken din.
Skulle det derimot gå lenger tid utover dette, ta kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller ring Expressgym Råde på tlf. 69 28 51 35.

Hvorfor står det Solberggården Helsesenter AS på avtalegiro-trekket i nettbanken min?

Dette skyldes at Expressgym er et markedsnavn som eies av Solberggården Helsesenter AS.

Jeg har mottatt et inkassovarsel fra Creno, hva gjør jeg?

Dersom et avtalegiro-trekk eller en faktura ikke blir betalt innen forfallsdatoen, blir kravet automatisk overført til vår samarbeidspartner Creno. Dette er da å anse som en førstegangspurring. Betaling med befriende virkning kan da kun skje ved å betale denne. Dersom du mener kravet er feilaktig, kontakt oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller ring Expressgym Råde (tlf: 69 28 51 35).

Jeg har fått nytt kontonummer, hva må jeg gjøre?

Du må først og fremst avslutte den nåværende avtalen i nettbanken/banken din. Vi har dessverre ingen mulighet til å forandre kontonummer så lenge et annet kontonummer ligger aktivt. Deretter tar du kontakt med oss 2 til 3 dager etter du avsluttet den gamle avtalen for å legge opp det nye kontonummeret. Vi ser helst at du møter opp i resepsjonen i de betjente åpningstidene ettersom du er nødt til å signere den nye avtalen som sendes til banken din.

Hvilken dag utføres avtalegiro-trekket?

Trekket utføres den 20. hver måned, og gjelder for kommende mnd.

end faq

GRUPPETRENING OG BOOKING

Hva må jeg gjøre for å bli med på gruppetimer?

For å være med på gruppetrening må man ha booket seg på ønsket time(r) i forkant. Det gjøres enklest via online booking. For å booke timer må man ha tilgang til Min side. Brukernavn og passord fåes i resepsjonen.

Hvilke regler gjelder for avbestilling av timer?

Dersom du ikke ønsker å delta på en booket time, er det veldig viktig at du avbestiller denne så fort som mulig slik at plassen din blir frigjort for andre. Du avbestiller enklest på online booking siden. Dersom du ikke har tilgang til internett kan du også ringe resepsjonen ved Expressgym Råde eller Sellebakk. Vi ser helst at timer avbestilles senest én time før timen begynner.

end faq

 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Medlem

Trening

Om Expressgym

Kontakt

Expressgym Råde
Sarpsborgveien 11, 1640 Råde
Tlf: 69 28 51 35 (Man-tors 09-15)

Expressgym Sellebakk
Løenveien 6, 1653 Sellebakk
Tlf: 69 34 48 82 (i betjent åpningstid)

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.